Hrvatska zanemariv dio svog izvoza, približno 0,5 posto, plasira prema zemljama Srednje Amerike. Glavni su razlog tomu udaljenost, nepoznavanje tržišta te općenito niska razina proboja hrvatskih izvoznika na nova tržišta, pokazala je analiza Sektora za financijske institucije Hrvatske gospodarske komore (HGK).
Za veću prisustnost na tom tržištu potrebni su dobra marketinška priprema tvrtki, sustavno upoznavanje tržišta te organizirani pristup i prezentacija na tržištu u okviru klastera. Trebalo bi, sugeriraju, ojačati i diplomatsku mrežu te je iskoristiti za preliminarne posjete i kontakte s ciljem otvaranja novih tržišta. Usto, zbog globalnih trendova povezivanja u okviru trgovinskih sporazuma, može se očekivati da će u budućnosti doći do veće disperzije izvoza članica EU prema izvoznim tržištima, u što bi se morala uključiti i Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu