Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uložit ćemo u trgovine Mercatora u deželi

Autor: Poslovni dnevnik
08. listopad 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL

Cijene hrane u Konzumovim trgovinama u prosjeku su u posljednjih godinu dana pale za oko 3%.

Konzum i Mercator trenutačno su prvi igrač u maloprodaji u regiji, njihova integracija odvija se brzo, a mreže razmjenjuju znanja i iskustvo kako bi se povaćala prodaja i konkurentnost.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Izjavio je to Jure Radoš iz Uprave Konzuma na poslovnoj konferenciji u Ljubljani koju je organizirao list Finance. Izražavajući optimizam u pogledu budućeg poslovanja, najavio je znatne investicije u obnovu Mercatorovih trgovina u Sloveniji, kako bi se one mogle bolje suprotstaviti konkurenciji drugih trgovačkih lanaca, osobito diskontnih. Ocijenio je kako, unatoč standardnoj percepciji kupaca, postoje mogućnosti za povećanje prodaje jer cijene hrane ne rastu onako kako se obično misli. Cijene hrane u Konzumovim trgovinama u prosjeku su u posljednjih godinu dana pale za oko 3% i postoje izgledi za veću potrošnju i potrošački optimizam, ocijenio je Radoš.

Konzum i Mercator trenutačno su prvi igrač u maloprodaji u regiji, njihova integracija odvija se brzo, a mreže razmjenjuju znanja i iskustvo kako bi se povaćala prodaja i konkurentnost.

Izjavio je to Jure Radoš iz Uprave Konzuma na poslovnoj konferenciji u Ljubljani koju je organizirao list Finance. Izražavajući optimizam u pogledu budućeg poslovanja, najavio je znatne investicije u obnovu Mercatorovih trgovina u Sloveniji, kako bi se one mogle bolje suprotstaviti konkurenciji drugih trgovačkih lanaca, osobito diskontnih. Ocijenio je kako, unatoč standardnoj percepciji kupaca, postoje mogućnosti za povećanje prodaje jer cijene hrane ne rastu onako kako se obično misli. Cijene hrane u Konzumovim trgovinama u prosjeku su u posljednjih godinu dana pale za oko 3% i postoje izgledi za veću potrošnju i potrošački optimizam, ocijenio je Radoš.

Autor: Poslovni dnevnik
08. listopad 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close