Medijska kampanja nastala nakon dva studijska putovanja 12 američkih novinara i blogera u Istru, vrijedna je čak deset milijuna dolara, koliko bi koštala objava svih objavljenih članaka u eminentnim medijima poput New York Timesa i Forbesa, pokazala je analiza Turističke zajednice Istre, a prenosi Glas Istre. Kako saznaje Poslovni.hr, budući da je TZ Istre u spomenuta studijska putovanja uložio oko 20 tisuća eura (26 tisuća dolara), rezultat je gotovo 400 puta veći od uloženog.
"Riječ je o eminentnim novinarima tiskanih medija i blogerima koji su došli u Istru putem županijske Turističke zajednice u suradnji s turističkom novinarkom Anjom Mutić, čiji je posjet rezultirao s dvadeset raznih objava u značajnim medijima poput New York Timesa ili Forbesa. Izračunali smo kolika bi bila vrijednost tih objava i došli smo do zapanjujuće brojke od 10 milijuna dolara. Ova nas je brojka iznimno iznenadila, što je znak da je američko tržište što se tiče medijskog prostora iznimno snažno. Samo jedan manji članak koji je lani objavljen u New York Timesu o Istri vrijedi oko milijun dolara", izjavio je direktor TZ Istre Denis Ivošević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu