Uljanik d.d. je u ljeto 2018. godine dao pozajmicu Adriadieselu, tvrtki Nenada Končara, sina Danka Končara, u iznosu od 1,381550 milijuna eura, objavio je u subotu Jutarnji list.
Uljanik d.d. je isprva platio 1,889.550 milijuna eura isporuku agregata tvrtki u većinskom vlasništvu Končara, a potom 1,275 milijuna eura i kineskom dobavljaču od kojeg su agregati bili naručeni, jer im je Končareva tvrtka od tih novaca dala tek 425 tisuća eura. Ispada da je dosad za te agregate Uljanik platio 3,164.550 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dakle cinjenice,
1 Uljanik kupuje diesel motore od Adria Diesela koji bi se trebao baviti proizvodnjom motora
2 Adria Diesel pak te motore ne proizvodi nego ih kupuje u Kini (dakle Adria Diesel jer trgovac a ne proizvodjac)
3 Management Uljanika znajuci da gube jer kupuju preko preprodavaca a ne od proizvodjac, uljanikov management nastavlja s tim poslom kao da je to sve normalno
Uljanik je korupcijska prica desetljeca. To sve treba trpat u zatvor I oduzimat imovinu svom managementu a posebno clanovima nadzornog odbora. Sve se to radilo u dogovoru I jasno da je posrijedi kriminal u koji su bili ukljuceni drzava, nadzorni odbor, upravni odbor (management Uljanika), sindikat, dobavljaci. To je zapravo bila organizirana kriminalna organizacija gdje su se krali novci od drzavnih subvencija organizirano I namjerno.
Zar nije Danko Končar, kao prvi strateški izbor, već jednom uplatio Uljaniku premosnicu od 13 mio. € ? Čudi me da on ne traži stečaj, kad kilavo i korumpirano sudstvo uopće ne reagira.
??? predmet transakcije je i dalje u AD (tako piše) pa nije sigurno ugrađen u nikakvu gradnju … to je tek početak puštanja infromacija kako živilo na državnim subvencijama
A koliko bi koštalo i koga da Uljanik i AD nisu svoje probleme premostili na ovaj način, da gradnja 520 zbog toga nije isporučena i da je i za taj brod bio raskinut ugovor i naplaćeno državno jamstvo?
Može li netko to istražiti kad se već ovako segmentalno analiziraju i iz konteksta izvlače pojedinačne poslovne odluke koji ne dokazuju ništa drugo nego da javno mišljenje oko te teme kreiraju pojedinci koji su za predmetnu tematiku totalni bedaci
Uključite se u raspravu