Ulaže se 30 milijuna eura, Orlando postaje Sheraton: ‘Trebalo mi je 10 godina’

Autor: Radmila Kovačević/VL , 19. studeni 2014. u 13:04
Anđelko Leko se nada da će do početka turističke sezone 2015. bit završeno i tamošnjih pet vila/Grgo Jelavić/PIXSELL

Malo Srebrno idućeg će se ljeta moći pohvaliti prestižnim svjetskim hotelskim brendom.

Malo Srebrno u Župi dubrovačkoj idućeg će se ljeta moći pohvaliti prestižnim svjetskim hotelskim brendom kakav bi se poželjela i mnogo veća i razvikanija turistička mjesta na Jadranu.

Negdašnji hotel Orlando postat će, naime, Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel. Danas se u predvorju novog hotela, u kojem se još uvijek radi punom parom, potpisuje ugovor s predstavnicima kompanije Starwood hotels&Resorts Worldwide, koja je vlasnik brenda. "Investicija je vrijedna oko 30 milijuna eura, a ukupno na tom području, u hotele Mlini i Astarea, depadanse i vile, te prateće objekte i sadržaje ulažemo oko 80 milijuna eura", otkriva Anđelko Leko, predsjednik HUP-a Zagreb, vlasnika tvrtke Hoteli dubrovačka rivijera.

"Nadamo se da će do početka turističke sezone 2015. biti završeno i tamošnjih pet vila iako nas za vilu Jadranku još čeka razrješavanje imovinsko-pravnoga spora. Nisam mislio da će od ulaska u tu priču proći cijelo desetljeće, ali, evo, kraj se napokon nazire", zadovoljan je Leko dan uoči potpisivanja ugovora. HUP Zagreb u Zagrebu već ima jedan hotel pod brendom Sheraton. Budući, pak, visokokategorik, hotel Sheraton Dubrovnik Riviera, prostirat će se na 23.000 četvornih metara, imat će 239 soba i 11 apartmana, unutarnje i vanjske bazene, wellness i spa na 1500 kvadrata te, među ostalim, najveću kongresnu dvoranu u Hrvatskoj. "Kapacitet ovisi o sadržaju skupa, ali ako je, recimo, riječ o konferenciji, moći će primiti oko 1300 sudionika", otkriva Leko.

Gradnja je, inače, počela u proljeće ove godine, a investicija u Mlinima i Srebrenom najveća je u domaćem turizmu. Nakon njezina završetka društvo Hoteli Dubrovačka rivijera raspolagat će s više od 750 smještajnih jedinica. Hotel Astarea već prima goste, dok će sto soba u boutique hotelu Mlini prve turiste ugostiti početkom iduće turističke sezone, kao i hotel koji niče na temeljima negdašnjeg Orlanda. Osim zbog veličine, investicija je važna i zbog svog profila. Domaćem turizmu, naime, nedostaje hotelskih kreveta, koji čine samo 13 posto smještajnih kapaciteta, pa je svaki nova soba dragocjena. Pogotovo pod krovom poznatoga brenda kakav je Sheraton. Taj zaštitni znak za kvalitetu u turističkoj industriji nosi četristotinjak hotela diljem svijeta u kojima radi oko 150.000 ljudi. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Samo u Hrvatistanu, 20 godina muzeš kravu (državu i HUP) i kupiš sve Hotele sa kreditom a bio si konobar…i još se hvališ da konaćno nešto gradiš u Srebreno (Dubrovnik) koje je bilo kao obveza u Ugovoru kada si “kupio” sve…jak he ovaj Leko…

To je Croatian dream…od. konobara do milijunasa

New Report

Close