Malo Srebrno u Župi dubrovačkoj idućeg će se ljeta moći pohvaliti prestižnim svjetskim hotelskim brendom kakav bi se poželjela i mnogo veća i razvikanija turistička mjesta na Jadranu.
Negdašnji hotel Orlando postat će, naime, Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel. Danas se u predvorju novog hotela, u kojem se još uvijek radi punom parom, potpisuje ugovor s predstavnicima kompanije Starwood hotels&Resorts Worldwide, koja je vlasnik brenda. "Investicija je vrijedna oko 30 milijuna eura, a ukupno na tom području, u hotele Mlini i Astarea, depadanse i vile, te prateće objekte i sadržaje ulažemo oko 80 milijuna eura", otkriva Anđelko Leko, predsjednik HUP-a Zagreb, vlasnika tvrtke Hoteli dubrovačka rivijera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Samo u Hrvatistanu, 20 godina muzeš kravu (državu i HUP) i kupiš sve Hotele sa kreditom a bio si konobar…i još se hvališ da konaćno nešto gradiš u Srebreno (Dubrovnik) koje je bilo kao obveza u Ugovoru kada si “kupio” sve…jak he ovaj Leko…
To je Croatian dream…od. konobara do milijunasa
Uključite se u raspravu