Na ulicama Zagreba u utorak je započeo žestoki lov na vozače taksija. Tri godine nakon Ubera na hrvatsko tržište ušao je njegov najveći europski rival Taxify. No, dok su svi usmjereni na pad cijena za krajnje korisnike-putnike, glavna se tržišna utakmica zapravo vodi oko toga koja će platforma privući dovoljno samostalnih vozača i brojnih mini i malih taksi prijevozničkih tvrtki, a koje kooperantski rade za postojeće taksi kuće, uključujući Uber.
Naime, imati dovoljan broj vozača kritično je važno za sve platforme, neovisno jesu li koncentrirane oko mobilnih aplikacija, poput Ubera i Taxifyja, ili telefonskog centra, kao stara garda, jer o tome ovisi koliko se brzo njihovi vozači mogu pojaviti na lokaciji putnika kao i koliko prometa platforme mogu očekivati da bi iz tih sredstava financirali prodajne akcije te pogodnosti za vozače i putnike. Ulazak Taxifyja značajan je, jer je ljetos u taj estonski startup 175 milijuna dolara investirao Daimler, proizvođač Mercedesa, pa su Estonci sada spremni za veliku ekspanziju. Trenutačno je Taxify već prisutan u 50-tak gradova u Europi, Africi, Aziji, Australiji i Latinskoj Americi. O ulasku na hrvatsko tržište Poslovni dnevnik razgovarao je u Zagrebu s Davidom Mikom, direktorom Taxifyja za jugoistočnu Europu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu