Ugovara zdravstvene usluge i praktično povezuje pacijente s poliklinikama

Autor: Lucija Špiljak , 11. studeni 2020. u 08:03
FOTO: Press

DWizards, zagrebačka razvojna web agencija, lansirala platformu Smile booker.

Nedavno je, nakon brojnih testiranja, zagrebačka web development agencija DWizards, specijalizirana za izradu ecommerce rješenja, u opticaj pustila Smile booker, online i mobilnu platformu za ugovaranje i promociju zdravstvenih usluga, s ciljem što jednostavnijeg i praktičnijeg povezivanja zainteresiranih pacijenata s provjerenim i renomiranim klinikama u Hrvatskoj.

Više do početka iduće sezone

Kako nam objašnjava direktor tvrtke Darijan Kosić, platforma je alat za pretragu, usporedbu i rezerviranje termina, a pruža i dodatne informacije i preporuke kako najbolje iskoristiti vrijeme u Hrvatskoj i kreirati kombinaciju korisnog i ugodnog iskustva.

“Smile booker veliki naglasak stavlja na sigurnost klijenta, a sve poliklinike objavljene na platformi vrhunski su opremljene i zapošljavaju iskusne i kvalitetne liječnike. DWizards je temeljem dobivene specifikacije i zahtjeva od klijenta izradio kompletnu dokumentaciju, dizajn aplikacije, programski razvoj web aplikacije te mobilne iOS i Android aplikacije, koje su potom lansirane na pripadajuće online trgovine. Kako je sezona završila i prošla pod znakom Covida, prave će rezultate naš klijent imati tek tijekom sljedeće godine”, objašnjava Kosić. Trenutačno je sedam poliklinika s kojima je Smile booker radio i u fazi testiranja, a očekuju da će se taj broj do početka iduće sezone povećati, i to na području cijele Hrvatske.

“Drago nam je da se prepoznaje važnost digitalne transformacije i da su tvrtke spremne ulagati u nove sustave i inovativne poslovne modele. Sigurni smo da će se našem klijentu to isplatiti, te da će upravo Smile booker biti jedan od pionira u svome segmentu koji će mnogi tek slijediti i kopirati”, kaže Kosić. Nedavno su izbacili i mobilnu iOS i Android aplikaciju Elisa koja se odnosi na zahtjevnu avioindustriju, ‘data loging’ i naprednu bazu podataka.

“Trenutačno radimo na jedinstvenom i specijaliziranom ecommerce marketplace rješenju za klijenta, a redovno na tržište lansiramo brojne webshopove, za čime je potražnja znatno porasla otkako nas je pogodila Covid-19 pandemija. Lansiramo i jedinstveno kreirane internetske stranice, što znači da kreiramo dizajn od nule i prilagođavamo ga prema specifikaciji i zahtjevu klijenta”, objašnjava direktor.

Za napredak ecommercea

Kroz travanj i dio svibnja bezbolnije su, dodaje, prošli oni s već uhodanim webshopovima.

“Navike je teško mijenjati, a Hrvati još uvijek uvelike kupuju offline. Online prodaja je bila prisutna u Hrvatskoj i dosad – udio u ukupnoj prodaji u Hrvatskoj čini otprilike 12%-15%, čime itekako ima prostora za daljnji napredak i rast ecommerca sa svakom godinom. Tvrtke sve više ulažu u svoju online prisutnost te razvoj stabilnih i pouzdanih internetskih trgovina koje će osigurati povećanje prodaje – jer online prodaja je automatizirana, ne poznaje granice, radno vrijeme niti je toliko osjetljiva na poremećaje poput lockdowna”, naglašava direktor tvrtke koja je osnovana 2018. kada se ulagalo u nove procese i tehnologije, a rezultat su bili projekti poput uređaja i softvera za kontrolu radnog vremena, B2B ecommerce rješenja, vlastitog CMS-a…

Dalje se žele fokusirati na projekte poput Smile bookera i Elise te raditi na razvoju internetskih trgovina; vode se time da je svaki ecommerce projekt drugačiji, ima drugačije zahtjeve i funkcionalnosti, što je ujedno izazov kako bi se želje klijenta pretočile u funkcionalno rješenje koje nosi prodaju.

“Veseli nas što naši projekti klijentima povećavaju prihode i omogućuju stabilnost poslovanja, a to nam je i želja za dalje, bilo na hrvatskom ili međunarodnom tržištu”, zaključuje Darijan Kosić.

Komentirajte prvi

New Report

Close