U kojoj mjeri će Europsko prvenstvo u nogometu utjecati na rezultate domaćeg turističkog sektora u mjesec dana trajanja Eura 2024. te hoće li i koliko na dolaske stranih turista i prateću potrošnju utjecati predstojeća Olimpijada u javnosti se mogu čuti različite procjene.
Ipak, očekuje se da će sezona ukupno gledano, računajući pred- i posezonu, i ove godine biti solidna. Istodobno, za neke poslovne niše nogometna euforija je vrijeme izvanredne “berbe”, s tim da ona nedvojbeno ovisi i o tome koliko će Hrvatska ostati na Euru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu