Udružena akcija na jugu: Hvar je ‘oaza’ za industriju vjenčanja

Autor: Marta Duić , 16. svibanj 2021. u 22:00
Foto: PD

Prošlog mjeseca je i Nacionalna udruga ugostitelja prezentirala prijedlog za sigurno održavanje vjenčanja i sličnih evenata simboličnog naslova “Safe wedding / Safe event”.

Dolaskom pandemije industrija vjenčanja postala je jedna od mnogih bačenih na koljena. Ipak, akteri iz te branše vjeruju da će se taj poguban trend uskoro zaustaviti.

Prošlog mjeseca je i Nacionalna udruga ugostitelja prezentirala prijedlog za sigurno održavanje vjenčanja i sličnih evenata simboličnog naslova “Safe wedding / Safe event”, a o ozbiljnosti problema govori i činjenica da je krajem mjeseca održana osnivačka sjednica Zajednice industrije vjenčanja HGK.

Među ciljevima su im i udruženi nastupi na domaćem i inozemnim tržištima, stvaranje prepoznatljivosti ovog segmenta te promidžba Hrvatske kao destinacije za vjenčanja.

Da je udruživanje najbolji put prepoznao je i grad Hvar koji godinama slovi kao jedna od najpoželjnijih destinacija za organizaciju vjenčanja u Hrvatskoj. Kako bi unaprijedili taj segment okupili su partnere iz industrije vjenčanja u županiji i šire, a projekt je prepoznala i podržala i Turistička zajednica grada Hvara.

Naime, splitske agencije Promessi W&E i Wed our way u suradnji sa Sunčanim Hvarom i partnerima dogovorile su mjere suradnje i razvoja tog turističkog proizvoda.

Vjeruju da će time ublažiti posljedice pandemije na turizam, ojačati pred i post sezonu te povećati prihode lokalne zajednice.

“U doba pandemije koronavirusa, kada su upravo destinacijska vjenčanja najviše pogođen zbog uvođenja epidemioloških mjera, aktivno radimo na promociji Hvara i Hrvatske kao wedding destinacije. Hvar ćemo promovirati na raznim wedding i turističkim platformama, YouTubeu, društvenim mrežama, u specijaliziranim časopisima…

U planu su i brojne su aktivnosti poput i kreiranja popisa najljepših lokacija za vjenčanja, certificiranja, organizacije okruglog stola za razmjenu iskustva, edukativna predavanja, standardizacija kvalitete i slično”, poručuje Ivana Knezović iz agencije Promessi W&E.

Komentirajte prvi

New Report

Close