Imaju više od 100.000 kupaca dnevno, a sada planiraju lansirati i vlastitu robnu marku

Autor: Darko Bičak , 22. studeni 2019. u 13:50
Foto: Getty Images

Najveći izazovi SUMT-a (sa 680 trgovina) pregovori s dobavljačima i pravna regulativa.

Savez udruga malih trgovaca (SUMT) slavi ovog tjedna 10. godišnjicu djelovanja, a povodom čega su najavili da planiraju lansiranje vlastite robne marke.

Kako ističu u samom SUMT-u, od 2009. godine do danas krovna udruga malih domaćih trgovaca ispunila je svoj cilj: unaprjeđenje položaja i poslovanja malih trgovaca, te očuvanje radnih mjesta. 

"Postali smo ravnopravan partner konkurenciji i dobavljačima, jamac opstojnosti male trgovine i pokretač razvoja bitnog djela hrvatskog gospodarstva. Prisutnost u 15 županija, s više od 100 tisuća kupaca dnevno, respektabilne su brojke koje se uvažavaju", kazao je Robert Fućak, predsjednik SUMT-a.  Savez danas broji 353 tvrtke sa 680 trgovina i više od 2500 zaposlenih. Istovremeno bilježe i stalan rast prometa i prihoda članica, a koji danas iznosi više od 1,8 milijardi kuna.

Fućak dodaje da bez obzira na brojke i rast, od države i dalje traže dodatne napore na zaštiti male trgovine u odnosu na strane trgovačke lance, kroz zakonsku regulativu.

"Stanje je bolje nego prije 10 godina, ali apeliramo na sva resorna ministarstva i institucije, da se aktivnije uključe u rješavanje brojnih problema, istaknuo je Fućak. Dodaje da će SUMT nastaviti osnovnu misiju, potpisivanje što više direktnih ugovora s proizvođačima i dobavljačima, te stalno redefiniranje postojećih sporazuma u korist malih trgovaca. Fokus djelovanja usmjerit će također na unifikaciju vizualnog identiteta trgovina unutar Saveza. 

Komentirajte prvi

New Report

Close