CSR in spotlight, projekt eSTUDENT-ovog DOP tima, ima misiju podizanja svijesti o društveno odgovornom poslovanju u akademskoj i gospodarskoj zajednici. Ovih dana u sklopu projekta održana su predavanja u suradnji s osam poduzeća i profesorom Andrijom Sabolom s Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Uz predavanja održana je i debata “DOP kao marketinški trik”. Iz eSTUDENT-ovog DOP tima ističu kako imaju viziju potaknuti mlade ljude na razmišljanje kako na najbolji mogući način uklopiti društveno odgovorno poslovanje u organizacije, a upravo su mladi oni koji će na kraju donositi promjene u društvu.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu