Nakon što je lani Asseco SEE, igrač s najviše bankomata i POS-ova u Hrvatskoj, preuzeo 80 posto Monri grupe, bivšeg Webtecha, ta njegova nova tvrtka kći dodatno je ubrzala rast. Trogodišnji razvoj Single POS rješenja, prvog rješenja u Hrvatskoj koje internetski payment gateway preslikava s interneta na fizički svijet, omogućujući da se bilo koja fizička blagajna instantno transformira u naplatno mjesto ravno najnaprednijim web trgovinama te im time nudi i omnichannel, broj klasičnih, offline trgovaca u Hrvatskoj koji su počeli implementirati to Monrijevo rješenje snažno je porastao.
Na popisu klijenata nova članica Payten/Asseca SEE tako ima Emmezetu, JYSK, Feroterm, Uniqu osiguranje, A1 Hrvatsku, Heraldi, Watch centar, Mall.hr, Muller te sada i Spar. U pipelinu, navodno, ima još barem toliko velikih trgovaca s velikim brojem fizičkih trgovina. Kako navodi direktor Monri grupe Robert Penezić ove godine očekuju rast prihoda od 30 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu