Sve više ljudi u trgovačke centre dolazi radi druženja, a ne kako bi kupovali.
Prema nekim istraživanjima, posjetitelji trgovačkih centara u prosjeku posjete pet trgovina da bi tek u jednoj obavili kupnju. Na to koliko ljudi često navraćaju u neki centar najviše utječe lokacija centra, odnosno koliko je on blizu gradu, ali utječe i dodatni sadržaj koji se u njemu nudi."Jako puno ljudi dolazi u Avenue Mall jer im je on mjesto sastanka. No, na posjećenost nekog centra najviše utječe ono što u njemu nudite. Ako kupac ima što za kupiti, on neće u centar samo doći u šetnju. Ključno je zato da odredite profil svojih kupaca. Prema tome morate odrediti i određenu kategoriju centra i prema kojoj ćete modificirati svoju ponudu", poručio je Luka Jakovljević, direktor za zakup Avenue Malla na MasterCard okruglom stolu na kojemu se osim uloge tehnologije o načinu plaćanja raspravljalo i o sve većem broj ljudi koji dolaze u trgovačke centre radi zabave i utjecaju internet kupnje na njihovo poslovanje.Za razliku od Avenue Malla, Garden mall u Dubravi puno je rjeđe odredište nasumičnih posjetitelja i onih koji u centar dolaze popiti kavu, a puno češće kupci tamo dolaze u ciljanu kupnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu