U top 10 svjetskih brendova i Deutsche Telekom

Autor: Poslovni dnevnik , 17. siječanj 2024. u 22:00
Hrvatski Telekom dio je Deutsche Telekoma/S. Strukić/PIXSELL

U odnosu na prethodnu godinu Deutsche Telekom je napredovao na svjetskoj ljestvici za dvije pozicije te je danas 9. najvrjedniji svjetski brend.

Prema studiji “Brand Finance Global 500” objavljenoj u Davosu, Deutsche Telekom u čijoj je grupaciji i Hrvatski Telekom, jedan je od najvrjednijih svjetskih brendova, najvrjedniji telekomunikacijski brend na svijetu, te najvrjedniji korporativni brend u Europi.

U odnosu na prethodnu godinu Deutsche Telekom je napredovao na svjetskoj ljestvici za dvije pozicije te je danas 9. najvrjedniji svjetski brend.

Najvrjedniji je Apple, ispred Microsofta, Googlea i Amazona. Uspjeh DT-a temelji se na najvišoj vrijednosti brenda u povijesti kompanije, a koja iznosi 73,3 milijarde dolara, što predstavlja rast od 17% u odnosu na prethodnu godinu.

“To je nevjerojatan uspjeh za našu kompaniju. Naša krovna strategija globalnog brenda pokazuje se uspješnom i pogođenom, a investicije u brend daju rezultate”, istaknuo je Ulrich Klenke, Chief Brand Officer Deutsche Telekoma.

Britanska savjetodavna tvrtka Brand Finance pripisuje značajan porast vrijednosti brenda Deutsche Telekoma pozitivnom gospodarskom i tehnološkom razvoju, a uspjehu Deutsche Telekom Grupe pridonose sustavna ulaganja u kvalitetu mreže, digitalne tehnologije i korisničko iskustvo.

Komentirajte prvi

New Report

Close