Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U Puhovim tartufima iz Istre uživaju na četiri kontinenta

Autor: Marta Duić
13. veljača 2017. u 15:09
Podijeli članak —
Supružnici Marko i Daniela Puh vode biznis/Žarko Bašić/PIXSELL

Izlov, otkup, distribucija ovih gljiva te široka paleta od 30-ak proizvoda dio su obiteljske tradicije.

Tradicija tartufarenja u istarskoj obitelji Puh seže u davnu 1932., a šezdeest godina kasnije otvorili su tvrtku za izlov, otkup i distribuciju tartufa i prvi u Hrvatskoj izvezli bijeli tartuf u SAD.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Direktorica tvrtke Daniela Puh četvrta je generacija u ovom poslu, a osim svježih tartufa nude i paletu od 30-ak proizvoda. Mogu se pohvaliti da su drugi u Hrvatskoj koji se bave preradom tartufa i zapošljavaju 20 ljudi, a imaju i turistički segment ponude, kušaonicu. ˝Uskoro ćemo u sklopu kušaonice napraviti kuhinju u koju ćemo uz suradnju s hrvatskim chefovima pozivati svoje goste, organizirati evente i kuhati s našim proizvodima te raditi edukacije za priprema jela od tartufa. Radimo i na novim proizvodima˝, kaže Daniela Puh.

Tradicija tartufarenja u istarskoj obitelji Puh seže u davnu 1932., a šezdeest godina kasnije otvorili su tvrtku za izlov, otkup i distribuciju tartufa i prvi u Hrvatskoj izvezli bijeli tartuf u SAD.

Direktorica tvrtke Daniela Puh četvrta je generacija u ovom poslu, a osim svježih tartufa nude i paletu od 30-ak proizvoda. Mogu se pohvaliti da su drugi u Hrvatskoj koji se bave preradom tartufa i zapošljavaju 20 ljudi, a imaju i turistički segment ponude, kušaonicu. ˝Uskoro ćemo u sklopu kušaonice napraviti kuhinju u koju ćemo uz suradnju s hrvatskim chefovima pozivati svoje goste, organizirati evente i kuhati s našim proizvodima te raditi edukacije za priprema jela od tartufa. Radimo i na novim proizvodima˝, kaže Daniela Puh.

Marko Puh, direktor prodaje i nabave, kaže da imaju suradnju s tristotinjak obitelji od kojih otkupljuju tartufe. ˝Oko 50 posto naše proizvodnje izvozimo, a glavna su nam tržišta unutar EU Austrija, Njemačka, Švedska te Belgija, a uskoro započinjemo i sa Španjolskom te SAD-om i Kanadom. Prisutni smo i na policama u Singapuru˝, zaključuje Puh. 

Autor: Marta Duić
13. veljača 2017. u 15:09
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close