Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U promet puštena dva hibridna autobusa

Autor: Poslovni.hr
16. ožujak 2016. u 14:37
Podijeli članak —
Foto: Grad Zagreb

S obzirom na to da su iz ZET-a još lani najavljivali da je plan kupiti 30 velikih autobusa, moguće je da će se nakon ove testne vožnje ZET odlučiti na kupnju još ovakvih najsuvremenijih ekoloških vozila.

U promet su jutros puštena dva hibridna autobus, od koji će jedan mjesec dana probno voziti na liniji 118 od Mažuranićevog trga do Voltinog, piše Večernji list.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

A njime se prvi provozao gradonačelnik Milan Bandić. Takvi autobusi troše do 40 posto manje goriva od klasičnih autobusa, 50 posto manje zagađuju okoliš i stvaraju znatno manje buke. ZET u svom voznom parku ima 400 autobusa, od kojih je oko 60 na plin. Prošle godine Grad Zagreb kupio je i 17 mini autobusa na plin po cijeni od 17 milijuna kuna (cijena po komadu oko 800 tisuća kuna), a 40 posto novca ZET je dobio od Fonda za zaštitu okoliša.

U promet su jutros puštena dva hibridna autobus, od koji će jedan mjesec dana probno voziti na liniji 118 od Mažuranićevog trga do Voltinog, piše Večernji list.

A njime se prvi provozao gradonačelnik Milan Bandić. Takvi autobusi troše do 40 posto manje goriva od klasičnih autobusa, 50 posto manje zagađuju okoliš i stvaraju znatno manje buke. ZET u svom voznom parku ima 400 autobusa, od kojih je oko 60 na plin. Prošle godine Grad Zagreb kupio je i 17 mini autobusa na plin po cijeni od 17 milijuna kuna (cijena po komadu oko 800 tisuća kuna), a 40 posto novca ZET je dobio od Fonda za zaštitu okoliša.

S obzirom na to da su iz ZET-a još lani najavljivali da je plan kupiti 30 velikih autobusa, moguće je da će se nakon ove testne vožnje ZET odlučiti na kupnju još ovakvih najsuvremenijih ekoloških vozila. Hibridna vozila za pokretanje koriste dva ili više izvora energije, umjesto jednog kao tradicionalna. Najčešća je kombinacija benzinskog ili dizelskog motora s elektromotorom. Kod standardnih hibrida baterija se ne puni, već se ona puni tijekom rada benzinskog motora, pa čak i kočenja.

Autor: Poslovni.hr
16. ožujak 2016. u 14:37
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close