Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U ovoj godini 40% više turista iz Kine

Autor: Marija Crnjak
16. svibanj 2018. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Dusko Marusic/PIXSELL

Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 19 europskih subjekata, među kojima i TZ grada Zagreba.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja hrvatsku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 16. do 18. svibnja. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 19 europskih subjekata, među kojima i TZ grada Zagreba. “Odlučili smo pojačati promotivnu prisutnost na ovom velikom tržištu i to kroz organizaciju poslovnih radionica, nastupa na sajmovima, ali i kroz otvaranje ureda HTZ-a u Šangaju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Povratne informacije partnera su iznimno pozitivne, očekujemo daljnji rast i to posebice u pred i posezoni, kada kineski turisti najčešće realiziraju svoja putovanja i to u Dubrovnik, Zagreb i Split“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodajući da je na ovom tržištu nužno pojednostaviti vizni režim, te uvesti direktne aviolinije između hrvatskih i kineskih destinacija. U ovoj godini s kineskog tržišta u Hrvatskoj je ostvareno 38.200 dolazaka, 40 posto više nego lani. 

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja hrvatsku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 16. do 18. svibnja. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 19 europskih subjekata, među kojima i TZ grada Zagreba. “Odlučili smo pojačati promotivnu prisutnost na ovom velikom tržištu i to kroz organizaciju poslovnih radionica, nastupa na sajmovima, ali i kroz otvaranje ureda HTZ-a u Šangaju.

Povratne informacije partnera su iznimno pozitivne, očekujemo daljnji rast i to posebice u pred i posezoni, kada kineski turisti najčešće realiziraju svoja putovanja i to u Dubrovnik, Zagreb i Split“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodajući da je na ovom tržištu nužno pojednostaviti vizni režim, te uvesti direktne aviolinije između hrvatskih i kineskih destinacija. U ovoj godini s kineskog tržišta u Hrvatskoj je ostvareno 38.200 dolazaka, 40 posto više nego lani. 

Autor: Marija Crnjak
16. svibanj 2018. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close