U našim proizvodima 95% sastojaka do 2030. iz obnovljivih biljnih izvora

Autor: Lucija Špiljak , 17. ožujak 2021. u 08:50
Kroz zelene znanosti žele ući u novo poglavlje za odjel istraživanje i inovacija/PD

Pristup zasnovan na kružnoj ekonomiji omogućit će im postizanje novih performansi bez ugrožavanja kvalitete.

Grupa L’Oréal održala je početkom ožujka online konferenciju Transparency Summit na kojoj su njihovi stručnjaci predstavili novu viziju ljepote budućnosti koja se temelji na transparentnosti, sigurnosti i zelenim znanostima.

Obvezali su se na važnu transformaciju svog odjela za istraživanje i inovacije – do 2030. godine čak 95% sastojaka koji se koriste u L’Oréalovim proizvodima bit će dobiveno iz obnovljivih biljnih izvora, široko dostupnih minerala ili iz kružnih procesa, dok će 100% formula proizvoda biti sigurno za vodeni ekosustav.

Kreirat će i obnovljive alternative za sastojke na bazi nafte, a istaknuli su i kako će im pristup zasnovan na kružnoj ekonomiji omogućiti postizanje novih razina performansi i otkrivanje kozmetičkih blagodati bez ugrožavanja kvalitete ili sigurnosti.

Već do 2020. godine, 80% sirovina koje se koriste u okviru Grupe postalo je lako biorazgradivo, 59% obnovljivo, a 34% prirodno ili prirodnog podrijetla, dok je 29% sastojaka koji se koriste u L’Oréalovim formulama razvijeno prema principima ‘zelene kemije’.

“Kroz zelene znanosti ulazimo u novo poglavlje za odjel istraživanje i inovacija Grupe L’Oréal. Naša je ambicija do 2030. ženama i muškarcima širom svijeta omogućiti ponudu sve učinkovitije i sigurnije kozmetike, koja poštuje okoliš”, rekao je Nicolas Hieronimus, zamjenik izvršnog direktora L’Oréala zaduženog za Divizije i budućeg CEO-a kompanije.

Usmjereni su i na povećanje transparentne komunikacije putem svoje internetske stranice Inside Our Products, pokrenute prije dvije godine, na kojoj nude odgovore o sastojcima koji se koriste u formulama i sastavu svojih proizvoda, na popisu.

Stranica je zasad dostupna u 45 zemalja na osam jezika. Lani u lipnju pokrenuta je i informativna kampanja koja naglašava utjecaj kozmetičkih proizvoda na okoliš i društvo u sklopu programa održivog razvoja kompanije L’Oréal za budućnost, koja se s brendom Garnier primjenjuje diljem svijeta i obuhvatit će sve brendove Grupe.

L’Oréal je prestao testirati svoje proizvode na životinjama već 1989. godine, što je 14 godina prije nego što je takva praksa zabranjena. Do 2030. Grupa želi osigurati da 95% njenih sastojaka dolazi iz bioloških izvora, dobivenih iz bogatih minerala ili kružnih procesa, uz 100% svojih formula procijenjenih pomoću platforme za ispitivanje okoliša.

Komentirajte prvi

New Report

Close