Tvornica željezničkih vozila Gredelj u stečaju posluje pozitivno – lanjski profit iznosio je 10-ak milijuna kuna, uredno izvršava i svoje obveze što i jest ultimativni zahtjev stečajnog postupka, no s druge strane susreće se s gotovo nevjerojatnim problemom kad je riječ o naplati svojih potraživanja u zemlji.
Konkretnije, državne Hrvatske željeznice, čija je sastavnica bila navedena tvornica sve do otvaranja stečaja 1. listopada 2012. godine, trenutačno su najveći dužnik Gredelja, potvrdio je to Poslovnom dnevniku stečajni upravitelj Pero Hrkać. No, uz nemogućnost naplate svojih tražbina tvrtka trenutačno muku muči i kako da dođe do takozvanog privremenog jamstva za tender kojeg su raspisale državne željeznice Maroka. Trenutačno nam HŽ Putnički prijevoz duguje ukupno 70-ak milijuna kuna, a ti problemi s naplatom tražbina traju više od godine dana, izjavio je za Poslovni dnevnik Hrkać. "Dosta mi je toga da se Gredelj u stečaju bori na svjetskom tržištu za svaki posao, da se bori s vjetrenjačama u pogledu HBOR-a koji bi nas trebao kreditno pratiti s obzirom da smo lani bili najveći izvoznik u SAD. Paradoksalno, mi kreditiramo Hrvatske željeznice. To traje već više od godinu dana", kaže Hrkać dodajući da je poseban apsurd što problemi dolazi iz krugova bliskih HŽ-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Di ste sad drugovi proleteri?? Ako firma radi i izvlači se iz dubioze onda ne valja. Dođe mi da vas pitam kako spavate sa činjenicom da ste uspjeli pokrenuti valjda sve moguće raskole u ovom narodu ali ne i gospodarstvo? Sram vas bilo!
Biti će vama kao DIOKI-ju i imunološkom [emo_zloban][emo_bijesan][emo_bijesan]
Uključite se u raspravu