U lipnju ostavljam ICT zbog turizma… U zraku lebdi ženino ‘za koga sam se ja udala’

Autor: Poslovni.hr , 30. studeni 2020. u 11:39
Foto: Marko Prpić/PIXSELL

Nova strategija razvoja održivog turizma, instrumenti za oporavak, povećanje kreditnog rejtinga, najava cjepiva… sve nam daje za pravo da budemo ambiciozni-

SARS od 2002. do 2004., financijska kriza od 2007. do 2009., svinjska gripa 2009. do 2010., samo su neki od argumenata kojima sam u lipnju ženi pokušavao objasniti otpornost turističkog sektora i odluku da se usred pandemije i globalnog lockdowna pridružim timu u Sunce hotelima. Nije pomoglo, u zraku je lebdjelo “za koga sam se ja udala…” Zaista, s dugogodišnjim iskustvom u ICT industriji, u trenutku globalne digitalizacije i potražnje višestruko veće od ponude, naizgled je malo razloga za odlazak u turizam. Tim koji zatičem prvog radnog dana sredinom srpnja zrači optimizmom. Za njih je najgore prošlo, tri mjeseca svakodnevnog otkazivanja rezervacija, zatvoreni. Privreda je na dotaciji države, ali hoteli se jedan po jedan otvaraju, turisti sramežljivo dolaze. Sezona kasni, ali kreće.

Prvi odlasci u naše hotele samo potvrđuju moju odluku. Jedinstvene mikrolokacije okružene mediteranskim vrtovima i planinskim vrhovima, gotovo umočene u more srednje Dalmacije. Ljudi visoko motivirani, željni svakog novog gosta. Iako pod pritiskom novih mjera, u ulogama toliko različitim od onih koje su godinama uvježbavali, oni žive gostoprimstvo. Centralni dio sezone izgleda optimistično, polovicom kolovoza otvaramo još jedan hotel u Brelima. Operativni smo u samo pet dana, ali nas crvene liste prisiljavaju da ga jednako brzo zatvorimo i proglasimo kraj sezone, uz poneku grupu te zavidan broj onih koji odmor odbijaju prekinuti ili prilagoditi odlukama svojih zemalja. Kako bi zadržali momentum, istog trena krećemo u pripreme za sljedeću godinu. Kratka i drugačija, ova sezona otvara nove vidike i udara temelj za buduće smjerove. Najbliži smo Mediteran većini europskih gostiju, dohvatljiva auto destinacija i prirodne predispozicije ne smiju biti jedina karta na koju igramo. Trendovi zdravog življenja, aktivni odmor, autohtono i izvorno, ključne su teme koje moramo adresirati u nadolazećim sezonama. Umijeće balansiranja između tradicije i naslijeđa te noviteta i trendova bit će ključno za uspješnu tranziciju i evoluciju naše ponude.

I dok slavimo činjenicu da su od osam hotela na Orisovoj izložbi “Sunčana strana modernizma”, čak četiri naša, neminovno je da moramo nastaviti s investicijama u energetsku učinkovitost i osuvremenjivanje objekata, respektirajući struku, ali i potrebe gosta. A on je danas neprestano online, očekuje personalizirano iskustvo i u realnom vremenu ga ocjenjuje i dijeli. S jedne strane tu je češki par koji je proslavio 20 godina dolazaka u Tučepe, a s druge – oni koji dolazak planiraju kroz digitalne kanale, neprestano komparirajući ponude. Usluga i kvaliteta će dio ovih drugih pretvoriti u lojalne goste, baš poput spomenutih Čeha, ali većina će, zbog demokratizacije ponude i globalne konkurencije, konstantno biti imperativ za naš CRM. Pobjednici smo sezone 2020 na Mediteranu, a uz to dobivamo i sjajnu priliku da svoju ponudu i poziciju redefiniramo i pripremimo se za turizam budućnosti. Nova strategija razvoja održivog turizma, instrumenti za oporavak i otpornost, povećanje kreditnog rejtinga, najava cjepiva…sve nam daje za pravo da budemo ambiciozni. Otvaramo za Uskrs. Dobrodošli.

Komentirajte prvi

New Report

Close