Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U Krapinsko-zagorskoj županiji 7% više noćenja

Autor: Poslovni dnevnik
24. srpanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Za rast su najzaslužnije terme Tuhelj i Jezerčica/Matija Topolovec/PIXSELL

Na području žuapanije sve više toplica, agroturizma i vinskih cesta, pa rezultat nije izostao.

Na području Krapinsko-zagorske županije u kojoj se zadnjih godina intenzivno razvija turizam zbog većeg broja toplica, sve više agroturizama, vinskih cesta i druge ponude, u prvoj polovici ove godine ostvareno je sedam posto više noćenja nego u istom razdoblju prošle godine, dok se u nastavku godine, posebno u ljetnim mjesecima i na jesen, očekuje nastavak pozitivnog trenda.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
 

8posto

više je stranih noćenja u prvom polugodištu u Krapinsko-zagorskoj županiji

Direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar, koja je ujedno i članica turističkih vijeća županijske Turističke zajednice i gospodarske Komore, ističe i da su fizičkim turističkim porastima u toj županiji najviše pridonijeli strani turisti u hotelima u termama Tuhelj i Jezerčica.

Na području Krapinsko-zagorske županije u kojoj se zadnjih godina intenzivno razvija turizam zbog većeg broja toplica, sve više agroturizama, vinskih cesta i druge ponude, u prvoj polovici ove godine ostvareno je sedam posto više noćenja nego u istom razdoblju prošle godine, dok se u nastavku godine, posebno u ljetnim mjesecima i na jesen, očekuje nastavak pozitivnog trenda.

 

8posto

više je stranih noćenja u prvom polugodištu u Krapinsko-zagorskoj županiji

Direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar, koja je ujedno i članica turističkih vijeća županijske Turističke zajednice i gospodarske Komore, ističe i da su fizičkim turističkim porastima u toj županiji najviše pridonijeli strani turisti u hotelima u termama Tuhelj i Jezerčica.

Porast stranih noćenja, najviše Nijemaca, Slovenaca, gostiju iz BiH, ali i iz afričkih i drugih država, iznosi osam posto, što Kolar pripisuje investicijama u podizanje kvalitete i širenje ponude te pojačanih marketinških i prodajnim aktivnosti na stranim tržištima, od kojih u Zagorju velika očekivanja imaju i u nastavku ove sezone. Kolar ističe primjer njemačkog tržišta odakle u Termama Tuhelj ove jeseni očekuju i bolju posjetu nego u proljeće, a slično je i s drugim tržištima. Rezultati bi moguće bili i bolji da su otvorene Stubičke toplice koje su, kako kaže, na žalost zatvoreni prije dva mjeseca, ali i da je domaće tržište kupovno jače i s boljim standardom, što se vidi i u padu domaćih noćenja u toj županiji u prvoj polovici ove godine za dva posto.

Iz istih razloga u svim zagorskim toplicama manje je i dnevnih kupača, no kako je ljeto, barem po temperaturama, počelo tek prije koji dan Kolar očekuje da će se i to poboljšati u idućim danima te da će i do kraja ove godine doći ako ne do povećanja, a ono bar do sličnog broja domaćih gostiju kao lani.

Takva očekivanja dijelom temelji na činjenici da sve više domaćih gostiju slijedi trend onih iz susjednih zemalja, a to je ljetovanje i vikend boravci u u toplicama, kao i na dobrim najavama za jesen za poslovne skupove i kongrese u objektima toplica.

Autor: Poslovni dnevnik
24. srpanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close