U Hrvatskoj izdan priručnik za policajce: U njemu piše kako ostvariti prvi dojam na građane

Autor: Poslovni.hr/Hina , 24. kolovoz 2022. u 11:36
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Što građani imaju više povjerenja u policiju ili što su uvjereniji da policija radi u njihovom interesu to su spremniji poštivati policijske odluke i zajedno s policijom raditi u nekom zajedničkom interesu.

Splitsko-dalmatinska policija izdala je Komunikacijski podsjetnik za policajce, jedinstven u Hrvatskoj, u kojem ih se savjetuje kako ostaviti prvi dojam na građane, na koji način s njima razgovarati, a što ne trebaju činiti.

U podsjetniku se policajcima također objašnjava postupak razgovora u policijskoj postaji, kako voditi razgovor sa žrtvama nasilja, što kada im se obrati nezadovoljni građanin i kako reagirati kada situacija eskalira.

Podsjetnik, čiji je autor načelnik trogirske policijske postaje Marko Doljanin, distribuiran je u sve policijske postaje u županiji, a može se iščitati i na web stranici policijske uprave.

Doljanin za Hinu kaže da su komunikacijske vještine bitan element u uspješnosti obavljanja policijskih poslova.

Smatra da se u komunikaciji stvaraju odnosi građana i policije, odnosno stvara se ili ne stvara odnos povjerenja, a povjerenje građana u policiju je nužan preduvjet uspješnosti obavljanja policijskog posla.

Što građani imaju više povjerenja u policiju ili što su uvjereniji da policija radi u njihovom interesu to su spremniji poštivati policijske odluke i zajedno s policijom raditi u nekom zajedničkom interesu.

“Kolege na terenu kažu da im priručnik pomaže, a dobili smo pohvale i od građana koji su izrazili zadovoljstvo radom policajaca. Kada građanin osjeti potrebu da dođe kući i sjedne za računalo, te napiše nešto i pošalje onda znači da je stvarno dirnut odnosom i da je primijetio da je odnos bio profesionalan”, izjavio je Doljanin.

Glasnogovornica splitske policije Antonela Lolić kaže kako su shvatili da kolegama, a posebno mladim policajcima mogu odmah na početku karijere s priručnikom pomoći jer smatraju da je komunikacija nešto što mogu uvijek unaprjeđivati.

Kaže da je prvi dojam koji građanin stekne o policiji onaj kako mu se pristupa, što ga se pita i kakav je interes pokazan.

Na ideju o Komunikacijskom podsjetniku za policajce je došao načelnik trogirske postaje Marko Doljanin gledajući što su mu najveće dileme i što bi se moglo unaprijediti da policijski posao bude još bolji, te da građani budu još zadovoljniji.

“Prikupio je materijale iz svojih, ali i drugih iskustava, te sada imamo knjižicu kao podsjetnik našim policajcima na najčešće situacije u kojima se nalaze i ispravna postupanja u njima”, kazala je Lolić.

Komunikacijskim podsjetnikom za policajce, koji je financirao Odbor za  sigurnost Splitsko-dalmatinske županije, zadovoljni su i u Ministarstvu unutarnjih poslova gdje su potvrdili da je to materijal koji ima potencijala ući u opću primjenu u hrvatskoj policiji, ujedno potvrdivši da je prvi takve vrste u Hrvatskoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close