Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U Hrvatskoj će u ljetnoj sezoni biti više od 500 aviolinija

Autor: Poslovni.hr/Hina
10. travanj 2024. u 18:11
Podijeli članak —
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Hrvatska će u ljetnoj sezoni imati 517 domaćih i međunarodnih aviolinija, koje će obavljati oko 70 zračnih prijevoznika, pa se očekuje i dvoznamenkasti porast zračnog turističkog prometa u odnosu na lani, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Među zračnim prijevoznicima u ljetnoj sezoni 2024., najviše rotacija imat će, prema najavama, nacionalni prijevoznik Croatia Airlines te strani Ryanair, Easyjet, Eurowings i Lufthansa, pri čemu iz HTZ-a ističu i povratak direktnih linija za daleka tržišta.

Među zračnim prijevoznicima u ljetnoj sezoni 2024., najviše rotacija imat će, prema najavama, nacionalni prijevoznik Croatia Airlines te strani Ryanair, Easyjet, Eurowings i Lufthansa, pri čemu iz HTZ-a ističu i povratak direktnih linija za daleka tržišta.

Tako se vraćaju direktne linije Zagreb-Seoul (Južna Koreja) i Rijad (UAE)-Dubrovnik, koje nisu prometovale u pandemijskim godinama, a predviđene su i ‘daleke’ linije za Kanadu, SAD i Katar.

Svim tim linijama Hrvatska će kroz ljeto biti direktno povezana sa 133 strana grada ili tri više nego lani te 41 državom, od kojih je većina iz Europe, odnosno najveći broj zrakoplovnih operacija bit će s Njemačkom, UK, Italijom, Francuskom i Poljskom.

Među domaćim zračnim lukama najviše linija planirano je za zračne luke Zagreb, Split i Dubrovnik, navodi se u priopćenju u kojemu se navodi i da su podaci pripremljeni na temelju podataka i najava od hrvatskih zračnih luka.

“Gotovo sve zračne luke očekuju povećanje prometa ove godine, a povećanje broja aviolinija najbolje pokazuje da Hrvatska i dalje čvrsto zauzima poziciju sigurne i atraktivne turističke zemlje. Brojne aviokompanije prepoznale su povećanu potražnju za hrvatskim destinacijama te su i proširile svoje programe, a veseli i što je sve više ‘konekcija’ s dalekim tržištima”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Ocijenio je i da je avioprijevoz jako važan u povezivanju Hrvatske sa svijetom, posebice krajnjeg hrvatskog juga s najvažnijim emitivnim tržištima.

Autor: Poslovni.hr/Hina
10. travanj 2024. u 18:11
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close