Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovna 2026.
Valerio Vitrone, General Manager, Glovo Hrvatska

U 2026. fokus je na širenju, poboljšanju korisničkog iskustva i stvaranju dugoročne vrijednosti

Hrvatsku ne doživljavamo kao malo tržište, ona je jedno od najperspektivnijih u regiji, s jakom digitalnom usvojenošću i značajnim prostorom za daljnji razvoj.

Autor: Valerio Vitrone
04. prosinac 2025. u 13:00
Valerio Vitrone, General Manager, Glovo Hrvatska

Ulaskom u 2026. godinu Glovo pristupa hrvatskom tržištu sa snažnim zamahom i jasnim prioritetima. Tijekom protekle godine zabilježili smo stabilan dvoznamenkasti rast potražnje i uključenosti partnera u glavnim gradovima, potaknut operativnim poboljšanjima i timom koji je pokazao izvanrednu sposobnost prilagodbe globalne strategije Glova jedinstvenoj dinamici hrvatskog tržišta.

U 2026. godini nastavit ćemo graditi na tim temeljima. Jedan od naših glavnih prioriteta je širenje ponude izvan hrane. Hrvatski potrošači sve više očekuju jednaku brzinu i praktičnost za beauty, zdravlje, lifestyle i specijaliziranu maloprodaju kao i za hranu. Nedavni rezultati potvrđuju ovu promjenu: partneri poput Studenca i DM-a bilježe dvoznamenkasti rast na Glovu, pri čemu Studenac sada ima više od 105 trgovina na platformi, a DM je proširio svoj asortiman za više od 1.200 proizvoda. To su jasni pokazatelji snažnog potencijala Q-Commercea u zemlji.

Također vidimo značajne prilike i izvan najvećih urbanih središta. Interes u manjim gradovima stalno raste, a ulažemo i u operativna poboljšanja koja će nam omogućiti bržu i pouzdaniju uslugu u kontinentalnim gradovima i na obali, gdje sezonalnost ima važnu ulogu.

Hrvatsko tržište je zahtjevno i visoko konkurentno, s više od 10.000 ugostiteljskih objekata i jednom od najviših frekvencija naručivanja u regiji. Takvo okruženje nagrađuje fleksibilnost, lokalno razumijevanje i snažna partnerstva – tri elementa koja će ostati u središtu naše strategije i sljedeće godine.

Ljudi će i dalje biti ključni stup našeg rasta. U 2026. dovršit ćemo tim ključnim ulogama poput Head of Operations i dodatno ojačati interne kompetencije. Otvaranje našeg novog ureda u Zagrebu ulaganje je u dugoročni razvoj i u uvjerenje da su suradnja, kreativnost i blizina partnerima ključni za održiv rast.

Gledajući naprijed, naš fokus ostaje nepromijenjen: održiva ekspanzija, kontinuirano poboljšanje korisničkog iskustva i stvaranje dugoročne vrijednosti za partnere, korisnike i zajednicu. Hrvatsku ne doživljavamo kao malo tržište, ona je jedno od najperspektivnijih u regiji, s jakom digitalnom usvojenošću i značajnim prostorom za daljnji razvoj. U 2026. godini želimo igrati još snažniju ulogu u oblikovanju te budućnosti.

Autor: Valerio Vitrone
04. prosinac 2025. u 13:00
Podijeli članak —

New Report

Close