Hoće li Adris prodati svoj temeljni biznis, duhansku industriju koja je tijekom proteklih godina zapravo isfinancirala ukupan razvoj grupacije te koliko će kroz najavljeno restrukturiranje Croatia osiguranja smanjiti broj zaposlenika naslovi su koji već drugi tjedan pune medijski prostor.U tom ozračju preostala dva biznisa unutar poslovnog okvira Adrisa, turizam i marikultura, ostali su u sjeni i na tradicionalnoj godišnjoj konferenciji održanoj u subotu u sjedištu rovinjske grupacije iako su u oba segmenta realizirani veliki, iznimno kvalitetni pomaci.
Dugoročno održiv posao
Unatrag desetak godina Adris je investirao više od sedam milijardi kuna. Najviše u turizam, konkretno 2,65 milijardi kuna dok je u proizvodnju zdrave hrane, uzgoj bijele ribe uložen 561 milijun kuna. Direktor kontrolinga Adris grupe Hrvoje Patajac najavljuje da ta dva biznisa ostaju u velikom investicijskom fokusu. U ovom razdoblju recesije, između 2008. i 2013. u turizmu i marikulturi otvorili su oko 600 radnih mjesta i na taj su podatak, kaže, posebno ponosni.Adris je prepoznao turizam kao dugoročno održiv posao što svjedoči i činjenica da je između 2010. i 2013. cijela Istra zabilježila rast broja turista 13,4 posto, a Maistra je upisala plus od 15,1 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu