Sunčani vikend i visoki datum kumovali su tome de je ovog Uskrsa Hrvatska zabilježila 90 posto više turističkih noćenja nego lani kad je Uskrs bio 1. travnja, no brojke pokazuju da je rezultat od 179 tisuća dolazaka i 567 tisuća noćenja u četiri dana uskrsnog vikenda daleko od potencijala hrvatskog turizma. Naime, prema podacima eVisitora, tijekom ovih uskrsnih praznika u Hrvatskoj je bilo otvoreno tek 57 posto hotela, 31 posto kampova i tek 8 posto registriranih apartmana. Na dan 22. travnja turistički promet je zabilježen u 661 hotelu od njih 1167, što je šezdesetak otvorenih hotela više nego 2017. kad je Uskrs pao tjedan dana prije nego ove godine. Lani je pak zbog niskog datuma na Uskrs bilo otvoreno svega 552 hotela od 1133, što je 48 posto od ukupnog broja registriranih hotela. Hotelijeri nisu skloni otkrivati podatke o prometu koji ostvaruju za Uskrs, no neslužbeno nam otkrivaju zbog čega je gotovo polovica hotela još zatvorena.
“Hotelijeri kalkuliraju kad se isplati otvoriti objekt, koji se mora popuniti da bi gubici u predsezoni bili što manji. Neki tako nisu otvorili zato što su imali slab buking za Uskrs, neki nisu uspjeli popuniti radna mjesta i još traže kadrove, a neki žele izbjeći svibanjsku rupu koja je ove godine izvjesna zbog rasporeda blagdana”, otkriva nam iskusan hrvatski hotelijer. Drugim riječima, iako nešto jača nego prije deset godina, predsezona je i u Hrvatskoj dalje jako veliki izazov.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu