Turistička zajednica glavnog grada kreirala kampanju posvećenu zelenom i održivom segmentu ponude

Autor: Poslovni.hr , 16. kolovoz 2022. u 08:41
Foto: Julien Duval

Pod nazivom Green BUZZG, kampanja je usmjerena prema, tzv., slow travel trendu u industriji putovanja čiji je glavni cilj doživljaj destinacije kroz lokalne priče, interakciju s prirodom, održiv te opušten način putovanja.

Uz ljetnu kampanju Summer BUZZG, Turistička zajednica grada Zagreba kreirala je posebnu kampanju posvećenu zelenom i održivom segmentu turističke ponude Zagreba. T

“Posljednjih nekoliko godina, održivi i zeleni turizam u fokusu su našeg djelovanja, stoga smo kampanju u potpunosti plasirali na digitalne kanale i dodatno se posvetili zelenom Zagrebu. Kroz Green BUZZG komuniciramo Zagreb koji obiluje zelenim površinama te, usprkos urbanom i ubrzanom načinu života, nudi svojevrsni detoks u brojnim parkovima, šumama, jezerima, rijeci Savi te, plućima našeg grada – Medvednici. Kampanjom se obraćamo emitivnim tržištima Austrije, BIH, Češke, Francuske, Italije, Mađarske, Njemačke, Poljske, Slovenije, Srbije, i naravno, Hrvatske. S obzirom na sve što je Zagreb prošao u posljednje dvije godine (dva potresa i pandemija), izuzetno smo zadovoljni dosadašnjim turističkim rezultatima koji su čak i premašili naša očekivanja. To dodatno potvrđuje i nedavno provedeno istraživanje međunarodne tvrtke i platforme za analitiku putovanja Mabrian, gdje je Zagreb zauzeo prvo mjesto u Europi prema visokom stupnju ukupnog zadovoljstva posjetitelja turističkom destinacijom. Osim toga, imamo i još jedno veliko međunarodno priznanje za naš grad. Naime, Zagreb je proglašen drugim najboljim gradom u Europi za pojesti brunch, tj. prijepodnevni međuobrok, prema istraživanju portala Uswitch.com koji je usporedio ocjene posjetitelja 235.000 restorana u nizu europskih glavnih gradova. Pozitivni turistički trendovi kojima danas svjedočimo rezultat su naših ciljanih promotivnih aktivnosti, ali i truda, rada te upornosti zagrebačke turističke industrije kojima ovima putem zahvaljujem i čestitam”, kaže , Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ-a. 

Ističemo, kampanja Green BUZZG imat će cjelogodišnju prisutnost, a kako bi informacije o zelenoj, održivoj, pristupačnoj i aktivnoj zagrebačkoj ponudi bile što dostupnije ciljanoj publici, kreirana je i posebna podstranica dostupna ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close