Većina onih koji promatraju turizam ili aktivno sudjeluju u njemu, lako bi se zaklela da je travanj u Dalmaciji dosadan, pitajući se zašto su uopće ti gosti stigli u mala turistička mjesta na Jadranu u ovo doba godine. I eto iznenađenja: malo predsezonsko "istraživanje tržišta" Slobodne Dalmacije i obilazak turističkih mjesta, ali prije svega razgovor s prvim turističkim "lastama" ovogodišnje sezone, pokazalo je upravo suprotne rezultate. Proljetni gosti u Dalmaciji su sretni gosti, no ipak im nedostaje sadržaja.
"Istraživanje" je napravljeno na Makarskoj rivijeri, tradicionalnoj perjanici predsezone u Dalmaciji koja je svake godine najbolje posjećena već uoči Uskrsa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu