Hrvatska puta života, i paleta izvedenica tog najnovijeg turističkog slogana, od uzbuđenja, zabave, sigurnosti, vrijednosti, sve su to tajne turističkog doživljaja koji će zaintrigirati turiste da se vrate u Hrvatsku. Što je to kvalitetan turistički doživljaj, tko bi ga trebao kreirati, i držati nad njim uzde, ključna su pitanja na koje se tražio odgovor na panelu Turizam 2.0 Upravljanje doživljajem.
"To je pitanje svih pitanja, o kojem pričamo već godinama", kaže vlasnik kluba Papaya Ivan Bušljeta. "U korist obiteljskog turizma u zadnjih 50 godina afirmirali su se ostali oblici turizma, poput mladenačkog. Danas je sve više mladih koji u sedam dana obilaze razne lokacije i žele puno toga vidjeti i iskustiti. Potrebna je suradnja svih; od privatnih iznajmljivača, organizatora festivala, ugostitelja pa sve do zdravstva i vatrogasaca", kaže Bušljeta. Recept za dobru suradnju je komunikacija. "U pripremi sezone svi zainteresirani bi trebali sjesti da pročešljamo sve situacije i potom nakon sezone vidjeti sve pluseve i minuseve. No, netko mora biti inicijator, to ne možemo mi privatnici, možda Hrvatska turistička zajednica, na nacionalnoj ili lokalnoj razini ili gradovi", predložio je Bušljeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu