Svjetski kozmetički brend L’Oréal ostvario je vrlo dobre poslovne rezultate u ovoj godini jer im je prodaja rasla 20,5 posto. Zanimljivo, neizvjesnosti i očekivano usporavanje, a možda i kriza u sljedećoj godini, vjerojatno se na ovu industriju neće odraziti.
U intervjuu za Poslovni dnevnik, Vanya Panayotova, generalna direktorica tvrtke L’Oréal za regiju Adria-Balkan, otkriva da se više šminke troši upravo za vrijeme krize. Otkriva i da je održivost smjer koji si je kompanija zacrtala programom donesenim 2020. pa bi tako do 2030. 100 posto njihove plastične ambalaže trebalo biti iz recikliranih izvora ili izvora na bio-bazi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu