Kako je poslovala grupa Agrokor u prošloj godini i koliki će se ispravci vrijednosti ustanoviti i ugraditi revizijom koja je u tijeku, znat će se sredinom rujna. Tada će se objaviti njezini nalazi na konsolidiranoj osnovi, a dotad će se pričekati i s objavama revidiranih izvješća glavnih sastavnica koncerna za koje će posao revizije njihovih izvješća biti zgotovljen uglavnom krajem ovog mjeseca.
Ono, međutim, što je izvanrednoj upravi Agrokora bio najneposredniji prioritet po otvaranju tog postupka bila je stabilizacija operativnog poslovanja, i to u prvom redu Konzuma kao epicentra krize koncerna. Konzum bilježi sve bolji promet u trgovinama, izvijestio je povjerenik Ante Ramljak. Jučer do 14 sati u Konzumovoj je mreži ostvareno 18,5 milijuna kuna prometa, što je samo 2,6 posto ili oko pola milijuna manje nego prošle godine na isti datum i do tog sata. Kumulativni pad prometa (od početka godine) postepeno se topi i zaostatak u odnosu na lani, koji je u prvim tjednima izvanredne uprave na dnevnoj bazi dosezao i 20-ak posto, sa srpnjem je sveden na minus 9,5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.@viewer,
koliko vidim, piše da se 18,5 mil. kuna prometa odnosi na stanje tog dana do 14 sati. dakle, dnevni utržak bio je vjerojatno duplo veći.
“Konzum koji ima dobre lokacije i brend, ako se ispuni nekoliko uvjeta, može procvjetati. To, među ostalim, znači da se operativno mora početi ponašati kao i trgovačka konkurencija – dm, Muller, Bauhaus, Kaufland i drugi”, kaže on
Kakav je konzum brand? S kojim vrijednostima se on moze poistovjetiti: niska cijena, kvalitetna roba, usluzno osoblje, odgovorna korporacija? Ne kuzim kakav je to brand.
Lokacije nisu njihove i vlasnici dobrih lokacija ce ih izbaciti cim im isteknu ugovori.
To je prodavnica u kojoj ljudi kupuju sitne stvari jer im je usput. Ako imaju potrebu kupiti vise stvari idu negdje drugo. Da stave na ulaz natpis Muznok umjesto Konzum imali bi barem isto prometa.
Dnevni utržak 18,5 mio. kuna, u srcu sezone i to treba biti dobro. To je projecirano na cijelu godinu negdje oko 5 mirld. kuna turnovera. Tko je ovdje lud?
vlada za vijadukt nece izdvojiti 15 miljina,rade ga u stjeca tjera, a todiricu oprostila 100 milijardi kn pa sta je to?????????? uskok, inspekcija ,vrag bog sta je to sta todorici ima zlatni k sta mu ga svi p…..?????’
Uključite se u raspravu