Sve veći broj shopping kvadrata po stanovniku prisilio je trgovačke centre da se za naklonost kupaca bore "drugim" sadržajima. Gotovo da nema centra u kojem posjetitelji ne mogu uživati u kino predstavi, popiti piće ili nešto pojesti.
2-4sata
prosječno je vrijeme zadržavanja kupca u centrima
No, čini se, više niti to nije dovoljno. Trgovački centri danas okreću se i drugim aktivnostima. U Arena Centru na zagrebačkom Laništu tako su se okrenuli sve češćem ugošćavanju različitih sajmova dok u City Centar One trgovačkim centrima sve veću ulogu posvećuju organizaciji raznih događanja. Iz nedavno otvorenog City Colosseumu centru u Slavonskom Brodu ističu da je danas osobito neophodno stvoriti centar urbanog života, a ne samo klasičan trgovački centar. "Nedostatka sadržaja u većini gradova, osobito onima srednje veličine, diktira modernim i uspješnim trgovačkim centrima potrebu da se transformiraju u multifunkcionalne centre slobodnog vremena", navode. Kao neophodna događanja tako nabrajaju manje vikend evente na tjednoj bazi dok su na periodičnom nivou bitni specijalizirani događaji posvećeni ili modi, sportu, lokalnim temama ili pojedinim muzičkim programima. "U biti ljudi u centrima kao 30 posto motiva posjeta navode "vidjeti i biti viđen", a usput obaviti i kupnju", ističu iz City Colosseumu. Tako će, osim kupnje, u ovaj centar ljudi doći i zbog kina, a kako navode, neupitan je značaj dječje igraonice i ugostiteljskog sadržaja. Osim kupnje, ponuda zabave te restorana i kafića jedan je on vodećih razloga posjete Arena Centru, navodi Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sve- potpisujem !
Uključite se u raspravu