Činjenica je da se pojavom društvenih medija, ali i pojavom interneta općenito, način rada i regrutiranja talenata promijenio. Kao i puno puta prije, dolazi do društvenog jaza između generacija te je nužno među njima stvoriti dijalog.
No, sve se više postavlja pitanje kako privući prave ljude i zainteresirati ih da budu dio neke kompanije. Čini se da bi se kultura kompanija trebala promijeniti kako bi se prilagodila novim generacijama. A tržište je sve više otvoreno takozvanoj "open talent" ekonomiji. No kako promijeniti tu kulturu? Belgijski teoretičar, pisac i istraživač, Michel Bauwens na svom je predavanju naveo pet nužnih promjena kojima bi se kompanije trebale prilagoditi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne razumijem članak.
ni ja [emo_naivan]
Ne razumijem članak.
to je u našim uvjetim dogovorene ekonomije MAMBO ĐAMBO.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=mambo%20jambo
Uključite se u raspravu