Kolika je važnost poznavanja društvenih mreža danas prepoznala je i Zagrebačka banka koja je još početkom 2014. osnovan odjel Digitalnih kanala komuniciranja gdje je zaposlenicima poznavanje društvenih mreža, te komunikacija preko njih u opisu radnog mjesta.
Iako mnogi kandidati toga nisu svjesni, poslodavci ipak zahvaljujući društvenim mrežama imaju uvid u privatni život kandidata, a ističu i da je zanimljivo vidjeti kakvo je njihovo ponašanje u virtualnom okruženju. Ana Brčina, stručna suradnica za ljudske potencijale u UNIQA osiguranju, napominje kako s obzirom na to da se od kandidata očekuje i doza ozbiljnosti, poželjno je da je prisutan i na nekoj poslovnoj i profesionalnoj mreži poput LinkedIna, naime upravo se takve mreže sve više koriste prilikom regrutiranja kandidata koji aktivno ne traže novi posao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu