Traži se novi slogan i identitet hrvatskog turizma, Full of life ide u zasluženu mirovinu

Autor: Poslovni dnevnik , 22. veljača 2023. u 12:24
Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice/S. Midžor/PIXSELL

Ponuditelji imaju mogućnost prijave na oba zadatka ili samo na jedan.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta – Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, priopćio je HTZ u utorak.

Predviđena su dva projektna zadatka, odnosno izrada krovnog komunikacijskog koncepta za koji će biti odabrano do najviše pet ponuditelja te izrada vizualnog identiteta za koji će biti odabrano najviše do 10 ponuditelja.

Ponuditelji imaju mogućnost prijave na oba zadatka ili samo na jedan. Riječ je o povezanim zadacima koji će u konačnici imati ujednačene komunikacijske elemente brenda što podrazumijeva međusobnu suradnju i moguću prilagodbu idejnih rješenja ponuditelja, ako ne bi bio odabran isti ponuditelj za oba zadatka, kažu u HTZ-u.

“Putem ovog natječaja želimo novi, svježi i kreativan pristup koji će zadržati pozornost, zaintrigirati, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane publike”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Krovni komunikacijski koncept prema njegovim riječima mora biti jedinstven, ali jednostavan i lako razumljiv, a u njegovu središtu treba biti koncept ljepote s obzirom da istraživanja potvrđuju kako je to jedna od ključnih prednosti naše zemlje te jedan od najvažnijih motiva turističkih putovanja u Hrvatsku.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Full of ŠČ?

New Report

Close