Hrvatska turistička zajednica je u kolovozu objavila podatke o aktivnostima na društvenim mrežama, rezultatima tih aktivnosti i kako turisti doživljavaju Hrvastku kao turisitčku destinaciju. Kako kažu, osim aktivnosti koje provodi Hrvatska turistička zajednica na svojim profilima, značajan utjecaj na povećanje broja fanova na društvenim mrežama imaju i strani blogeri. Naime, u suorganizaciji Hrvatske turističke zajednice od siječnja do srpnja 2016. godine organizirano je ukupno 21 putovanje za 37 blogera s 12 tržišta među kojima je Kanada, SAD, UK, Brazil, Japan, Koreja, Litva, Norveška, Finska, Poljska, Njemačka i Nizozemska.
Kako svjetski poznati blogeri šire dobar glas o Hrvatskoj i što ih je najviše oduševilo u razgovoru za Poslovni dnevnik otkrili su blogeri Sarah i Kris Moran, Anne Lowrey i Larissa Olenicoft.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu