Tomić ulaže u eko proizvodnju: ‘Ovo je povratak zdravijim korijenima’

Autor: Marta Duić , 06. srpanj 2020. u 15:01
Sebastijan Tomić, direktor u vinariji Tomić

Ljudi koji su dosad radili dobro, bili čvrsti, pouzdani i s jasnom vizijom, nakon korone će imati čišću situaciju, odnosno bolje posloženo tržište, kaže Sebastijan Tomić.

Hvarska vinarija Tomić nedavno je predstavila vino s ekološkom markicom – Tomić Illyricum 2016. U pitanju je vinarija koja obrađuje šest hektara ekološkog vinograda, a u berbi 2016. godine proizveli su cca 7000 boca vina Illyricum.

Kako nam objašnjava Sebastijan Tomić, direktor u vinariji Tomić, za ekološku proizvodnju odlučili su se jer su znali da je to dugoročno ispravan put.

“Taj povratak zdravijim korijenima i zdravijem načinu života će nas dugoročno održati, ljudi će toga sve više postati svjesni i baš takve proizvode će i tražiti. Vjerujem da će to krenuti sa strancima, turistima iz bogatijih zemalja i da će se na kraju preseliti kod nas. Gosti kad dođu kod nas gledaju to na drugačiji način i to će se u budućnosti sve više i više događati”, objašnjava Sebastijan Tomić.

Kako kaže Tomić, vinograd je u neposrednoj blizini grada Hvara, a strance koji dolaze na otok vide kao glavne kandidate koje bi ovo vino moglo privući. Iako je ekološki način proizvodnje dvostruko skuplji od redovnog načina, vinarija Tomić na to gleda kao na dugoročnu investiciju.

˝I kod lokalnih ljudi ekološka priča zadnjih godina dobiva na snazi. Kad u Hrvatskoj kupujete vino, veću pozornost pridajete samom brendu točnije proizvođaču vina nego ekološkoj markici. To će se sigurno mijenjati, ljudi će značajnije cijeniti ekološke proizvode i najbolji dokaz su nam stranci koji dolaze kod nas. Sama ekološka markica na vinu ih dodatno privlači i time širi našu priču”, kaže Tomić.

Iako su prva tri mjeseca zabilježili rast prodaje u odnosu na isti period godine ranije, aktualna kriza uzrokovala je gubitke i ovoj vinskoj obitelji.

“Naši su proizvodi višeg ranga i ne pričamo o trgovačkim brendovima ili o masovnoj proizvodnji. U ovom momentu, čekamo sezonu i možemo reći da smo uvjereni da će ona donijeti svoje i da ćemo se svi zajedno iz toga izvući još jači. Ljudi koji su dosad radili dobro, bili čvrsti, pouzdani i s jasnom vizijom, nakon korone će imati čišću situaciju, odnosno bolje posloženo tržište da mogu jače krenuti naprijed”, poručuje Tomić.

Vrata vinarije otvorili su za posjetitelje s prvim danima lipnja, a na bazi prijašnjih godina i iskustva, pravu posjećenost očekuju tek oko 15. srpnja.

Komentirajte prvi

New Report

Close