Brend menadžerica Koraljka Tomić, voditeljica Odjela za izvoz Orbica, vodećeg europskog distributera robe široke potrošnje, u protekla dva mjeseca na toj funkciji susrela se s 40-ak hrvatskih proizvođača. Obje strane u tim razgovorima zanima isto pitanje: mogu li surađivati na izvoznim poslovima? Orbicov novi distrubicijski kanal za izvoz u poslovnom svijetu počinje se percipirati kao nova poslovna šansa.
Kakva su očekivanja?
Očekivanja su, kao i potencijal, vrlo velika, i to zato što Orbico posluje na 17 tržišta s operacijama koje se tiču 100 milijuna potrošača. Orbico ima distributersku snagu te ekspertizu da može ponuditi suradnju te odabrane povesti na put prema ciljanom tržištu. Mi smo trgovac sa snagom na tržištu, a oni imaju proizvodnju, što bi u sinergiji trebalo uroditi pozitivnim rezultatom za obje strane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu