Opcija online šopinga postaje, čini se, sve popularnija s obzirom na činjenicu da je pred internetom pokleknuo i jedan od najmoćnijih europskih diskontera Kaufland. Ta kompanija putem interneta zasad omogućava tek narudžbe uz dostavu cvijetnih buketa, izradu fotografija i rezervaciju turističkih aranžmana.
Međutim, od 2017., kako najavljuju njemački mediji, Kaufland mogućnost online narudžbi otvara i za ostali asortiman široke potrošnje sa svojih polica. Prema dostupnim, no neslužbenim podacima, procjenjuje se da udjel prodaje asortimana široke potrošnje u maloprodajnim trgovačkim lancima kroz online kanal u Njemačkoj iznosi tek 0,8 posto ukupna prometa, u Francuskoj oko 3,6 posto, dok je u Velikoj Britaniji procijenjen na 4,4 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu