Kriza najvećeg hrvatskog trgovca hranom i pićem i moguća rasprodaja njegovih poduzeća stavlja na kušnju neke temeljne nacionalne ekološke, ekonomske i socijalne vrijednosti.
Nepotvrđene glasine da bi Coca Cola mogla otkupiti Jamnicu, izazvale su u Hrvatskoj razmjernu uznemirenost – ali tek u određenim nevladinim krugovima. Vijest se još nije intenzivnije proširila u najvećim medijima, naime, niti je izazvala raspravu dostojnu takve poslovne transakcije, kao i pripadajućih joj društvenih te ekoloških iskušenja. No razlog je to više da razmotrimo eventualne njezine posljedice i same aktualne okolnosti u kojima se sve odvija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Novom kupcu Jamnica ne vrijedi kao Todi.
Iz više razloga.
Zato prodajna cijena neće biti željena.
Kad bi država naplatila koncesije kako spada pdv bi mogao biti 20%.
“jer nitko nema pravo biti vlasnik vode. Mogući problem su i hipoteke, ali nismo u poziciji ni vidjeti ugovore vlade s koncesionarima, nego samo prethodne saborske odluke. Ništa se ne bi smjelo prenositi automatski, a uopće se ne zna režim prijenosa.“
o ovome se premalo pise-govori.
toda 0.03 lipe placa 1 litru koncesije na izvoriste.stranci to silno zele.ako se to dopusti ,zaboravite ove cijene vode za kucanstvo (koje su i sad prevelike)
Uključite se u raspravu