Telekom operatori koji posluju u Hrvatskoj – Hrvatski Telekom, Iskon tvrtka u njegovu vlasništvu, A1 Hrvatska, te Telemach Hrvatska, još nisu “prelomili’ hoće li i kada podići cijene svojih usluga temeljem indeksacijske klauzule. Iako su to prvobitno planirali napraviti u prvom polugodištu ove godine, zasad, kako nam kažu, još o tome nisu donijeli odluku niti korisnicima odaslali obavijest o podizanju cijena. Naime, nakon što odluče hoće li ili ne i u kojem postotku povisiti cijene svojih usluga, 30 dana prije primjene novih cijena, korisnicima moraju o tome odaslati obavijest. Jednako tako o tome moraju obavijestiti HAKOM, tržišnog regulatora, u kojem kazuju, takvu obavijest nisu još zaprimili.
Zaštite – nema
Osim toga što će biti obaviješteni mjesec dana unaprijed o novim cijenama, korisnici telekomunikacijskih usluga, neće temeljem te obavijesti imati nikakva prava niti zaštitu. Jer ono u čemu su telekomi uspjeli u ovoj godini, jest da su izmijenili svoj poslovni model, točnije u svoje opće uvjete ugradili su indeksacijsku klauzulu koja ima omogućava da odsada nadalje, cijene automatizmom usklađuju sa službenom stopom godišnje prosječne inflacije u državi koju Državni zavod za statistiku redovito objavljuje početkom godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu