Mobilni flat-rat internet, novi paketi mobilnih usluga, naglasak ponude na pretplata povoljnijim od prepaid paketa, snažan ulazak u ponudu fiksnog interneta koristeći infrastrukturu svoje mobilne mreže i razvoj e-prodaje trećem mobilnom operateru donio je najveći kvartalni rast broja korisnika u posljednje tri godine.
Tele2 je u drugom tromjesečju privukao 34 tisuće novih korisnika te povećao svoju korisničku bazu na njih 822 tisuće. Prema izvješću matice, to se odrazilo na kvartalni rast prihoda od 4% na 309,2 milijuna kuna te rast operativne dobiti za 43% na 22,9 milijuna kuna. U Tele2 Hrvatska kažu da su na razini šest mjeseci prihode povećali za 6% na 592 mil. kuna, a EBITDA za 51%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu