Tankerska plovidba i Iskra kupile G&V Line, ulaze u obalni prijevoz

Autor: Saša Paparella , 19. veljača 2020. u 22:00

Tankerska plovidba najveća je hrvatska brodarska kompanija s flotom od 12 brodova za prijevoz tereta.

Potpisom ugovora u Zadru Tankerska plovidba i slovenska Iskra preuzeli su dubrovačkog brodara G&V Line, čime su zajednički ušli na tržište linijskog obalnog prijevoza.

Tvrtka G&V line u svom vlasništvu ima katamaran Nona Ana, koji održava državnu liniju između Lastova, Korčule, Mljeta, Šipana i Dubrovnika. Kako je najavljeno, novi vlasnici planiraju širenje na tržištu linijskog brodarstva. Najavljuju nabavu novih brodova uz poštivanje visokih ekoloških standarda.

“Sretan sam što sam tvrtku prodao tako dobroj ekipi. Napravili su dubinsko snimanje i nisu imali primjedbi. Tvrtka G&V line još četiri godine ima koncesiju za brzobrodsku liniju između Dubrovnika i Lastova, a vjerujem da će vrlo brzo početi širiti posao po Jadranu, gdje bi se moglo uvesti još mnogo novih linija”, rekao nam je dosadašnji vlasnik tvrtke Lenko Garbin, koji u G&V line ostaje kao savjetnik, zadržavajući sve ovlasti.

Upitan zašto je prodao biznis kojim se bavi još od 1974., Garbin kaže kako je prelomio kad mu je sin otišao za kapetana na kruzeru. “Bio sam u pregovorima i sa zainteresiranim brodarima iz Italije, oni su nudili puno više novca za G&V line no odbio sam ih i prodao tvrtku našim ljudima iz Tankerske plovidbe”.

G&V line godišnje u prosjeku prihoduje desetak milijuna kuna, a unatoč državnim potporama 2017. i 2018. završili su s višemilijunskim gubitkom. Tankerska plovidba najveća je hrvatska brodarska kompanija s flotom od 12 brodova za prijevoz tereta.

Slovenska Grupa Iskra vodeći je regionalni ponuđač inteligentnih industrijskih rješenja. Lani je njihova hrvatska tvrtka Iskra brodogradilište 1 preuzela šibensko Remontno brodogradilište u Šibeniku, koje je bilo u stečaju.

Komentirajte prvi

New Report

Close