Dok je s većine emitivnih tržišta u 2017. godini Hrvatska imala dvoznamenkast rast, talijansko tržište jedino je tržište na kojem je zabilježena stagnacija koja traje već godinama, a može se očekivati i u sljedećoj.
U Hrvatskoj turističkoj zajednici koja sustavno prati tržište iz svojih predstavništava tvrde da je više razloga stagnaciji, od ekonomske krize do navika putovanja Talijana koji izvan zemlje putuju najviše u špici ljetne sezone kad u Hrvatskoj više nema mjesta, dok neki naši sugovornici s terena smatraju da Hrvatska treba malo više ulagati u talijansko tržište. Lani je u Hrvatskoj bilo 1,1 milijun dolazaka i gotovo 5 milijuna noćenja s talijanskog tržišta, jednako kao godinu prije, što je manje nego 2005., te ne puno više od najgore 2013. godine kad su Talijani napravili 4,4 milijuna noćenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu