Nakon uspješnog predstavljanja tvrtke Telperformance, koja je svjetski lider u pružanju telefonske podrške klijentima, početkom srpnja, nastavljaju se pregovori o otvaranju call centra u Splitu. Službene potvrde otvaranja splitskog call centra, koji bi trebao pokrivati područje istočne Europe, još nema, no voditelj projekta Gabriele Piva napominje kako će odluka biti donesena u rujnu.
Cilj 2000 zaposlenika
"Trenutačno se bavimo birokratskim problemima i drugim provjerama kako bismo donijeli konačnu odluku o otvaranju ureda u Splitu. Odlučit ćemo u rujnu i tada obavijestiti sve kandidate. Mi smo tvrtka koja je uvelike orijentirana na ljude i radimo na intenzivnom tržištu, a naš poslovni model dobro funkcionira samo ako imamo što veći doseg i broj ljudi. Ured koji planiramo otvoriti mora brzo narasti na 2.000 zaposlenika", kaže Gabriele Piva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu