Svjetski call centar ne odustaje od Splita, ciljaju zaposliti 2.000 ljudi

Autor: Marta Duić , 08. kolovoz 2016. u 22:00
Foto: Thinkstock

Trenutačno se bave birokracijom i provjerama kako bi donijeli konačnu odluku o otvaranju ureda u Splitu.

Nakon uspješnog predstavljanja tvrtke Telperformance, koja je svjetski lider  u pružanju telefonske podrške klijentima, početkom srpnja, nastavljaju se pregovori o otvaranju call centra u Splitu. Službene potvrde otvaranja splitskog call centra, koji bi trebao pokrivati područje istočne Europe, još nema, no voditelj projekta Gabriele Piva napominje kako će odluka biti donesena u rujnu. 

Cilj 2000 zaposlenika 
"Trenutačno se bavimo birokratskim problemima i drugim provjerama kako bismo donijeli konačnu odluku o otvaranju ureda u Splitu. Odlučit ćemo u rujnu i tada obavijestiti sve kandidate. Mi smo tvrtka koja je uvelike orijentirana na ljude i radimo na intenzivnom tržištu, a naš poslovni model dobro funkcionira samo ako imamo što veći doseg i broj ljudi. Ured koji planiramo otvoriti mora brzo narasti na 2.000 zaposlenika", kaže Gabriele Piva.

Ne krije oduševljenje odzivom na predstavljanje tvrtke koje su organizirali u Splitu i napominje kako je Teleperformance svjetski lider u Omnichannel Customer Experience Managementu, sa 190.000 zaposlenika u 65 zemalja diljem svijeta. "Nakon našeg službenog predstavljanja u Splitu mogu samo reći da je bilo uzbudljivo. Prikupili smo 700 životopisa putem e-maila i Facebook stranice u tjednu prije događanja i dodatnih 400 intervjua tijekom predstavljanja. Odziv je bio odličan, bili smo spremni na to. Na samom predstavljanju tim od šest osoba predstavio je tvrtku i trudili smo se odgovoriti na sva pitanja i napraviti intervjue s kandidatima.

Razina jezičnih vještina i obrazovanja kandidata vrlo je visoka, čak i iznad naših očekivanja", kaže Piva. Upravo zahvaljujući velikoj mreži zaposlenika i podružnica, napominje, tvrtka može komunicirati s više od 38 posto svjetske populacije svake godine, putem e-maila, chata, click-to-calla, društvenih medija, videochata, face-to-face komunikacije ili bilo kojeg drugog kanala komunikacije koji korisnik želi.  Uvjet za dobivanje posla je izvrsno poznavanje engleskog, talijanskog, francuskog, španjolskog, njemačkog ili nekog drugog stranog jezika. 

U Ateni i Lisabonu
Tvrtka Teleperformance osnovana je u Parizu i prisutna je na tržištu više od četrdeset godina, a zadnja dva ureda otvorili su u Ateni, gdje imaju 4.000 zaposlenika, te u Lisabonu, gdje ih zapošljavaju 6.000. Zaposlenici Teleperformancea sa svojim klijentima komuniciraju na 75 jezika i posluju u 311 podružnica, a hoće li Split biti 312. podružnica, doznat ćemo u rujnu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close