Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Svjetska turistička organizacija objavila natjecanje za studente, izazov za najkreativnije

Autor: Marta Duić
14. siječanj 2020. u 12:00
Podijeli članak —
FOTO: Uwe Zucchi/DPA/PIXSELL

Natjecanje će trajati pet mjeseci.

Velika potreba za specijaliziranim ljudskim kapitalom kako bi se zadovoljile potrebe nacionalnih turističkih agencija i privatnih tvrtki jedan je od glavnih izazova s ​​kojima se turističke destinacije suočavaju. To objašnjava relevantnu ulogu koju trenutno imaju nacionalne turističke agencije kako bi u svoj menadžment uključili i strategiju turističkog obrazovanja koji doprinose proširenju specijalizirane radne snage, poboljšanju kvalitete pružanja turističkih usluga i stvaraju veće znanje i informacije za donošenje odluka.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ukratko, promicanje konkurentnosti i održivosti u cijelom proizvodnom lancu na nacionalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini, odnos između vlada, industrije i obrazovnih ustanova je u tome ključan. Svjetska studentska liga turizma UNWTO-a, vođena u sklopu UNWTO akademije, nastoji stvoriti inovativno okruženje koje će osnažiti i motivirati studente koji su u turizmu da se uključe u i sudjeluju u ovoj svjetskoj studentskoj turističkoj ligi dobivajući iskustvo u realnom sektoru za stvaranje i predstavljanje inovativnih rješenja za izazove s kojima se sektor danas suočava.

Velika potreba za specijaliziranim ljudskim kapitalom kako bi se zadovoljile potrebe nacionalnih turističkih agencija i privatnih tvrtki jedan je od glavnih izazova s ​​kojima se turističke destinacije suočavaju. To objašnjava relevantnu ulogu koju trenutno imaju nacionalne turističke agencije kako bi u svoj menadžment uključili i strategiju turističkog obrazovanja koji doprinose proširenju specijalizirane radne snage, poboljšanju kvalitete pružanja turističkih usluga i stvaraju veće znanje i informacije za donošenje odluka.

Ukratko, promicanje konkurentnosti i održivosti u cijelom proizvodnom lancu na nacionalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini, odnos između vlada, industrije i obrazovnih ustanova je u tome ključan. Svjetska studentska liga turizma UNWTO-a, vođena u sklopu UNWTO akademije, nastoji stvoriti inovativno okruženje koje će osnažiti i motivirati studente koji su u turizmu da se uključe u i sudjeluju u ovoj svjetskoj studentskoj turističkoj ligi dobivajući iskustvo u realnom sektoru za stvaranje i predstavljanje inovativnih rješenja za izazove s kojima se sektor danas suočava.

Metodologija je takva da će timovi studenata svakog mjeseca rješavati po jednu studiju slučaja koje će se kasnije uploadati na stranice UNWTO-a. U pet mjeseci timovi studenata iz različitih institucija koji sudjeluju međusobno se natječu se kako  kako bi smislili najbolje inovativne ideje za rješavanje izazova koje su postavili UNWTO i partneri iz javnog i privatnog sektora. Rješenja koja studenti daju ocjenjivat će žiri iz mjeseca u mjesec, a četiri najbolja tima s najvišim rezultatom borit će se za najbolju poziciju u finalnom natjecanju. 

Autor: Marta Duić
14. siječanj 2020. u 12:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close