Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Svjetska slava domaćih brendova

Autor: Božica Babić
07. siječanj 2016. u 07:26
Podijeli članak —
Čokolada koju vole slavni, Foto: Boris Ščitar / Pixsell

Seku i Bracu te Domaćicu promoviraju poznata lica.

Stana Katić, američka filmska diva hrvatskih korijena, ovih je dana silno obradovala sve u Zvečevu objavom slike čokolada Braco i Seka na svom Instagram profilu. Marijana Antunović, direktorica marketinga u Zvečevu, ne skriva zadovoljstvo tim postupkom Katićeve.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pretpostavlja da je poznata glumica, koja je tijekom proteklih  blagdana bez medijske pompe posjetila Zagreb, Mostar i Beograd vjerojatno imala prigodu sladiti se čokoladama koje se proizvode od 1950. i prodaju ne samo u regiji nego i diljem svijeta, od SAD-a preko Švicarske do Jordana i Australije.
Popularnost Seki i Braci nedavno je podigla Severina. Za njezinu svadbu izrađena je posebna serija od 600 čokolada darivanih uzvanicima, fotke djevojčice i dječaka su zadržane uz dodana imena Severine i Igora.   
Veliku promociju još jednom od hrvatskih brendova, Kraševoj Domaćici, nedavno je priuštio nogometaš Ivan Rakitić. Na društvenim mrežama objavio je fotografiju sa suigračima Neymarom i Pereirom, gdje je u prvom planu i kutija Domaćice. Rakitiću fotka nije bila dosta, pa je napisao: “Sviđaju mu se moji keksi. Kako voli pojest domaćice – Neymar Jr!“. Može li ovo biti izazov hrvatskim tvrtkama za neke nove kampanje? 

Stana Katić, američka filmska diva hrvatskih korijena, ovih je dana silno obradovala sve u Zvečevu objavom slike čokolada Braco i Seka na svom Instagram profilu. Marijana Antunović, direktorica marketinga u Zvečevu, ne skriva zadovoljstvo tim postupkom Katićeve.

Pretpostavlja da je poznata glumica, koja je tijekom proteklih  blagdana bez medijske pompe posjetila Zagreb, Mostar i Beograd vjerojatno imala prigodu sladiti se čokoladama koje se proizvode od 1950. i prodaju ne samo u regiji nego i diljem svijeta, od SAD-a preko Švicarske do Jordana i Australije.
Popularnost Seki i Braci nedavno je podigla Severina. Za njezinu svadbu izrađena je posebna serija od 600 čokolada darivanih uzvanicima, fotke djevojčice i dječaka su zadržane uz dodana imena Severine i Igora.   
Veliku promociju još jednom od hrvatskih brendova, Kraševoj Domaćici, nedavno je priuštio nogometaš Ivan Rakitić. Na društvenim mrežama objavio je fotografiju sa suigračima Neymarom i Pereirom, gdje je u prvom planu i kutija Domaćice. Rakitiću fotka nije bila dosta, pa je napisao: “Sviđaju mu se moji keksi. Kako voli pojest domaćice – Neymar Jr!“. Može li ovo biti izazov hrvatskim tvrtkama za neke nove kampanje? 

Autor: Božica Babić
07. siječanj 2016. u 07:26
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Severina moze biti samo antipropaganda za neku tvtku. A Neymar je druga prica…to je bila jaka promocija Krasu

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close