S Ratomirom Ivičićem, direktorom Hrvatske turističke zajednice (HTZ), razgovarali smo o dosadašnjim rezultatima predsezone, bukingu za ljeto i posezonu, rebalansu proračuna HTZ-a te projektu Hrvatska 365.
Kakve su informacije s tržišta o stanju predsezone te što očekujete za 1. svibanj s obzirom da pada na nedjelju?
Dosadašnji rezultati predsezone su vrlo dobri, s time da je sezona ove godine 'startala' nešto ranije, s obzirom na termin Uskrsa krajem ožujka. Ostvarene brojke su pozitivne, jednako kao i najave za svibanj. Naravno, činjenica da praznik 1. svibnja pada u nedjelju ne predstavlja povoljnu okolnost za turistička putovanja. Kada je riječ o samom kraju travnja, odnosno, početku svibnja, fokus je još uvijek na kraćim odmorima. Navedeno razdoblje zanimljivo je za putovanja turista na nama bližim tržištima poput Italije ili Slovenije. Ipak, puno veća dinamika može se očekivati u narednim tjednima, kada tijekom mjeseca svibnja padaju blagdani Uzašašća, Duhovskog ponedjeljka i Tijelova što otvara velik potencijal za posjete s tržišta na kojima se jedan ili više spomenutih blagdana obilježava putem neradnih dana. Prvenstveno je velik potencijal na tržištima Austrije i južne Njemačke, gdje su istovremeno i školski praznici, no za očekivati je kako će Tijelovo biti zanimljivo i hrvatskim građanima kao 'produženi vikend'. Tu je i dobar buking svibnja kod globalnih online platformi što, uzevši u obzir sve navedeno, govori u prilog činjenici da će ovogodišnji svibanj rezultatski nadmašiti prošlu godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobro došli turisti,
dobro došli Eurići,
nudimo vam žarkog sunca sjaj,
Uključite se u raspravu