Zbog krize porasla je prodaja dijelova za kamione koji su nastavili voziti i u trenucima totalnog lockdowna. U tvrtki Tokić primijetili su da je s krizom pala i prodaja brisača za automobile koji su se manje vozili, ali zbog istog razloga je porasla prodaja akumulatora jer su se vozila manje palila i stajala na parkiralištu. Pandemija jer sa sobom donijela i porast prodaje preko interneta, a dobro je bilo imati vjerne partnere na koje se moglo osloniti kad je sve ‘zapinjalo’. O tome govori Ivan Gadže, predsjednik uprave tvrtke Tokić koji se pridružio kampanji “Budite heroji koje Hrvatska treba” koju organizira Styria Media Group.
– Posljednji mjeseci suočili su nas s izazovima koje je malo tko mogao planirati, no danas mogu reći kako smo pravovremenom reakcijom zadržali poslovanje na čvrstim temeljima i ono najvažnije – sačuvali sva radna mjesta i zdravlje naših zaposlenika. Upravo smo zdravlje postavili kao prioritet – djelatnici koji to mogu, nastavili su raditi od kuće, dok smo drugima provođenjem niza preventivnih mjera osigurali sve uvjete za zaštitu zdravlja i sigurnosti na radnom mjestu. Kao prepreka redovnom poslovanju pokazalo se zatvaranje granica, no zahvaljujući izvrsno posloženom sustavu nabave i dugoročnim partnerskim odnosima s našim dobavljačima, s dostupnošću artikala Tokić nije imao većih problema. To nam je bilo osobito važno jer, iako su trgovine bile zatvorene za maloprodajne kupce, sustav dostave servisima, prijevoznicima i javnim službama koji su i dalje radili, funkcionirao je besprijekorno – govori nam Gadže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu