Analiza žalbi potrošača pokazuje sve učestalije prijevare s hranom, ali uglavnom je riječ o njihovoj krivnji zato što ne provjeravaju rok trajanja i deklaraciju na proizvodu, jer da to čine trgovci i proizvođači ne bi ni pokušavali prodati proizvode čija konzumacija nije sigurna, priopćila je Regionalna organizacija za zaštitu potrošača ROZP.
Najčešće prijevare bilježe se kod maslinovog ulja, meda, začina, kave, riže i voćnih sokova, navodi zamjenica predsjednika ROZP-a Mira Radić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu